fikamys!

kom nyss hem från jessica och ett litet julfika. :) jag, jennie, pernilla och jessica satt och pratade strunt i nästan tre timmar. och det var så trevligt så :) det fick mig bara att ångra mer att vi faktiskt ska flytta. men jag måste intala mig själv att det är det enda rätta att göra. för det är det... nog..

bara en vecka tills vi sitter i östersund nu. känns konstigt, faktiskt. klart jag saknar mor och far. :) men ändå. känns wierd att komma till östersund, har ju inte vart där sen i mitten av augusti typ. och jag har inte saknat det! däremot måste jag börja intala mig att det kommer funka att flytta tillbaka.

over and out!  / n

Kommentarer
Postat av: Morsan

Kul, hoppas ni hinner träffas en sväng till innan flytt....

Hör av dig något under dagen får jag höra hur det går...

2008-11-21 @ 08:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0