lördag!

hmm. har egentligen inte hänt så mycket sen sist jag skrev. men jag lovade att lägga upp de nya prylarna, so here they come.


en växtliknande sak att ha bredvid tvn. obs! man behöver inte vattna den. hehe


stenar till ljusgrejen på byrån i hallen. blev mycket finare :)

sen tror jag inte det var något mer, men det dög gott och väl. tack ännu en gång, mamma, för alla fina saker vi fick när du var här :)

snart åker vi på en liten roadtrip också. den 27e kommer vi ju upp till östersund och är där tills den 1:a, och då åker vi vidare till sundsvall och är där till den 3:e. vi får alltså fira båda våra födelsedagar här hemma.

önskelista:
elvisp
vinglas
wiskeyglas
shotglas
våffeljärn

sen var de slut på inspiration.
over and out.
/ n

Kommentarer
Postat av: Morsan & Svärmor

Äntligen !! Både uppdatering och önskelista !

Nu kan vi börja smida planer tills ni kommer...

Och varsågod, jag tycker också att det blev fint med de nya sakerna....

2008-11-08 @ 15:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0