lördag!

jahapp, då var jag arbetslös igen då. känns inte allt för bra, men gårdagen var okej ändå. dock så hatar jag umeå. vi har gjort en stor umeå-skolkatalog med 26 skolor i. totalt är den på över 340 sidor. vilket innebär att det är över 340 bilder i den. och jag var tvungen att cmyka om katalogen. inte varje bild, men alldeles för många bilder. och det tog mig nästan hela dagen. och jag tror inte ens det blev bra i slutändan :(
iaf, sen när vi slutade så gick jag och jessica hit och tog ett lite firarfika och pratade bort nån timme sådär. det var mycket trevligt :) och sen när hon gick så kikade jag o klas lite på idol, sen somnade jag för att jag var så galet trött.

idag blir det bara slappa, fila lite på lite cvn, och jag hoppas på lite äppelpaj ikväll :D haha.


over and out / n

Kommentarer
Postat av: Morsan

Har ni kvar äppelpajen än ?!

2008-11-15 @ 15:10:31
Postat av: Morsan

Det är inte lördag, det är tisdag !

2008-11-18 @ 06:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0