östersund.

japp, har inte haft så mycket tid att blogga faktiskt, men hur som helst, vi är här uppe nu och hälsar på lite. kom i torsdags kväll. klas stack till bror sin och hängde där ett tag, och jag var bara hemma och slappade efter tågresan.
i fredags så blev det kliva upp tidigt, for till brunflo och klippte mig, och sen åt våffel-lunch hos klas farmor :) sen for vi hem och åt tacomiddag med mamma och klas bror erik, och sen blev det fest med varsina kompisar. det blev en galet rolig kväll iaf! träffade många jag kände och inte träffat på länge, och det var skoj :)
lördagen var mindre skoj då jag hade en fruktansvärd baksmälla kan jag lova, uscha. låg i soffan mest hela dagen och klas åkte till bror sin en sväng på kvällen :)
idag så for jag med syster o nettan till svenstavik, var på dollarstore och sådär, sen for jag o syster hem och hälsade på katterna och sen blev det födelsedagsmiddag och paketöppning med familjen :) tack för allt fint vi fick! bara braiga saker. efter de for vi till syster igen och bakade knäck. :D första gången jag åkte bil med zandra sen hon tog körkort, och det mesta gick ju rätt fint ;) hehe.
imorn blire körlektion o uppkörning för klas, tiiidigt, sen ska vi luncha med en gammal klasskompis, och sen blir det att ta tåget till sundsvall och hälsa på klas föräldrar där lite :) åker tillbaka till örebro igen på onsdag kväll! längtar lite hem faktiskt, synd bara att det inte är hemma så länge till :(

nu ska vi packa ihop våra saker lite så allt är klart imorgon. hörs förmodligen när vi kommit hem till örebro igen! tjosan

/n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0