shoppingrunda

blev ikea igår med mor, och vi fick den där stora fina tavlan som passade perfekt på vår vägg ovanför tvn. <3 tack mammsi.


blev även en fin ljusbricka på byrån i hallen :) fiint. sen ska vi nog byta ut ljusen mot stenar och mindre ljus :)


och så en köksklocka blev det :)


blev lite smågrejer annars också, typ som matlådor och lite sådär. sen skulle mamma även ha ett par skor, så vi hamnade på skopunkten, och kom därifrån med ett varsitt par skor:P haha, ta tre betala för två är bra skit de :)
tack mamma för allt fint vi fick :)

/NATHALIE

Kommentarer
Postat av: zandra

Titta på Tv:n, den är flyttad....

2008-11-02 @ 14:27:43
Postat av: Cathrin

Haha, Zandra som ser detaljerna som inte behövde synas :P Jag tycker att ni verkar ha fått till det riktigt fint hemma! :) Ser fram emot den dagen då jag kan komma ner och hälsa på! Jo, mamma köpte en del till oss (Vincent mest) med när vi var på IKEA... Vi har nog världens mest omtänksamma mamma! Hjälper till att fixa hemma hos oss så vi har det fint... :)

2008-11-02 @ 16:07:52
Postat av: zandra

mamma jag vill också gå med dig på ikea. men vi kan ju ta det senare om jag ska få vinterdäck nu.. =)

å cathrin, jag har stört mig på att tv:n stod längst ut på kanten och sa åt dom att flytta in den. :)

men jag tycker också ni har det fint!

2008-11-03 @ 09:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0