vad är det för en dag?

är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag... jo, det är det faktiskt. känns som vilken dag som helst. men enligt mitt legg så ska det vara min födelsedag idag. fast 19 är väl kanske den mest värdelösa åldern? och 17 kanske. hur som helst började min dag bra :) fick paket av älski :) puma parfym.
jag har haft denna doft, typ en hel evighet :
men har sedan ett längre tag gått och kollat och luktat på denna (som jag fick idag) :
tack snälla klas :)

efter det så fick vi beskedet att de var några som var intresserad av lägenheten, de kom och kollade idag. från åre var dom, de var skoj faktiskt :D hehe,dom skulle höra av sig på onsdag eller torsdag iaf :)
sen så har vi ätit god mat :) lövbit och sallad :) gottsiii! och senare ska vi äta äppelpaj. har jag sagt att jag älskar äppelpaj?:D mmmmm! det får bli vår "tårta"  ;D men det blir väl riktig sen va, mamma?:P marängtårta med kiwi, som vanligt? :)


imorn ska vi gå en sväng på stan och kika, sen ska vi börja på att fundera vad vi ska ha med oss upp till östersund, snart kommer vi ju! åker typ 11 härifrån och kommer fram halv åtta (om inga förseningar blir), på torsdag då :)

annars har vi vinter här nere också, har snöat HELA dagen, och det är som vilken vinterdag som helst nästan. mysigt med snö, faktiskt.

aja, nu blir de vänner, å sen äppelpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj<3<3<3<3 :D hihihi
över änd ut. / n

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis grattis grattis!! Tycker förresten att vi borde ses en stund på onsdag, om du hinner :) Jag tänker dagtid, kanske en fika på stan? Kramelikram

2008-11-24 @ 21:06:33
URL: http://jagtarplats.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Meeen. Det hade jag totalt glömt bort! Grattis!

2008-11-24 @ 22:40:17
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0