finiga saker!

jösses! här var det ett tag sen man skrev. tiden bara rinner iväg och man hinner knappt med. i helgen så var klas mor o far här, vilket var trevligt :) det blev en tripp till ikea och detta inhandlades bland annat :


hatthylla och skoställ :) som resulterade i att hallen ser så mysig ut:) ser bebott ut iaf :P
(ja, vi är bara två pers som bor här med så mkt skor :P)
hallen:
förresten ,sen fick vi en helkropps spegel också, fast den var ju inte ny, men bra ändå:D blev helt perfekt, sitter mitt emot byrån bredvid toadörren. kalasfint!

sen så fick vi två nya fåtöljer också, så nu har vi äntligen lite sittplatser i vardagsrummet. men det verkar ju inte vara så aktuellt med besök ändå, så det kanske kvittar...



vi flyttade även scarfaceaffischen, i inväntan på ramar så vi kan sätta upp våra stora filmaffischer (en på E.T och en på Pan's Labyrinth) på den svarta väggen ovanför soffan. om båda ska sitta där eller inte är vi inte överens om än men :P hittade en helt underbar tavla på ikea som skulle sitta perfekt ovanför tvn..

i veckan så kommer det upp en önskelista, mor! bara så du vet ;) vi jobbar på en just nu!

aja, all for now! men nu när jag gjort mig för att skriva blogg så får ni kommentera också!
tjosan! /nathalie

Kommentarer
Postat av: Morsan & Svärmor

Kanonfint ! Blev jättebra med ett par sittplatser till i rummet. Ser fram emot önskelistorna. Ville ni ha en tavla, kan ni ta bussen och köpa den ? Pris?

2008-10-13 @ 19:15:59
Postat av: Anna & Åke, Tobias på ett litet hörn

Hej på er!

Tobias visade denna sida för oss och den var ju trevlig. Hoppas ni trivs och har det bra, ni kanske har sommar ännu vad vet vi........ Hoppas jobbet är trevligt för dig Nathalie (hoppas jag stavade rätt men ni förstår nog ändå). Klas, du har väl middagen klar när hon kommer hem?????..... Nu står Åke här och stampar, han skall ju ha datan och kolla hur det går för Brynäs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Själv skall jag hoppa in i duschen.

Kram från oss i Brunflo

Syns

2008-10-13 @ 21:20:35
Postat av: Matti

Jag ska nog se till att göra ett aktuellt besök till er så fort jag har chansen! Jag ska göra er båda aktuella, sådeså! :P

2008-10-14 @ 01:23:45
Postat av: Andréa

Vi har nog lika mycket skor..så det ser normalt ut!;) Fint ni fått till det tycker jag!:P

2008-10-20 @ 14:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0