snaart helgis!

bara en dag kvar nu! sen är de helg, verkar inte vara något helgsjobb, så det blir baara vila i två dagar :) skönt. vi håller på att tvätta nu och ska städa imorgon så vi bara kan slappa i helgen, känns som om jag är lite sliten nu, jobbigt att kliva upp kvart i fem hela veckan :( jag är inte van med det jöö!
snart kommer mor min ner också :) helgen i månadsskiftet! det ska bli trevligt:) och så fort jag vet hur det blir med jobb å sånt framöver är vi väl påväg upp så småningom! jag fyller ju år snart och måste hem å ta emot massa paket ;) hehe. ska knåpa på en önskelista i helgen tänkte jag :) några filmer kanske inte skulle sitta fel, hehe.

nu blir de tvättstugan och soffan! tjosan! /NATHALIE

Kommentarer
Postat av: Morsan

Hoppas u får vara ledig denna helg, det är ju inte bra att jobba 6 dagar i veckan. Och lägen nu när du slutar tidigt på fredan och börjar sent på måndan.

Jag längtar....

2008-10-16 @ 19:53:00
Postat av: Cathrin

Jag och Vincent kommer inte med mamma... Vi åker till stugan den helgen och sen har vi inte riktigt råd just nu... Vi får ses när du kommer hem nästa gång istället! =)

2008-10-16 @ 20:53:57
URL: http://cathrinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0