2008-09-03

12 dagar kvar. ja, tills vi får vår lägenhet såklart! helt underbart. inte ens två veckor. jag ser verkligen fram emot det. få fixa och dona i sitt eget hem. äta, sova, duscha, se på tv när man själv vill. ja, jag tror ingen kan förstå hur mycket jag (och klas också för den delen) längtar. vi är jätte tacksamma över att vi kunde åka ner tidigare så jag kunde ta jobbet, men det funkar inte så bra i längden. men imorgon har vi bott här i två veckor, så tiden går fort som fan ändå. :)

jobbet då, jag trivs hur jävla bra som helst, verkligen! det är sånt jag kan tänka mig att jobba med i framtiden faktiskt. jag tycker det är skitskoj och trivs toppen! idag var jag dock ledig, fanns inte så många korrekturer att göra, så dom ringde igårkväll och sa att jag var ledig idag, men skulle jobba imorgon, torsdag, igen. lite skönt faktiskt att få lite ledigt sådär mitt i veckan :) jag och klas köpte ju the sims 2 igår, så vi satt uppe och spelade till klockan var tolv tror jag, hehe.

imorn "firar" vi 1,5 år :) 18 månader. 550 dagar. det är najs! vi tänkte faktiskt unna oss ett litet firande på fredag var de tänkt. vi funderade på att gå ut och käka på typ oleary's, kanske ta något gott att dricka, och sen gå på bio. :) tycker vi kan vara värda det. sen får de nog vara slut på att slösa pengar på ett tag :P känns som om jag borde spara lite eftersom jag inte får någon lön förrän i slutet av oktober. :P

aja, all for now! klas får väl skriva något senare om hur de funkar me skola å sådär eftersom ni är så nyfikna där hemma ;)
/NATHALIE

Kommentarer
Postat av: Linda

wiie :D visst e sims kul :D

2008-09-03 @ 17:58:48
URL: http://lindaingridkristina.blogg.se/
Postat av: Matti

Vad har du fått för jobb då? Och säg inte till mig att jag kan läsa det tidigare i bloggen, för jag är för lat för att leta, så ge mig det jag vill ha så kommer ingen bli skadad! :P

2008-09-05 @ 02:20:58
Postat av: zandra

men hade du börjat 15.20 hade du inte varit vaken den tiden på dygnet, därför är jag uppe med tuppen. jag tror för övrigt tuppen sover när du kliver upp, brukar man inte säga att den vaknar kl 06?

2008-09-05 @ 15:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0