final!

jahapp, denna vecka hängde jag visst löst och jag slutar på fredag. inte konstigt egentligen, eftersom anställningen går ut då, men man hade väl kanske hoppats på en liten förlängning :) det är några st som slutar denna vecka, och det är lite trist, man har ju som kommit in i gänget nu. men det betyder ju inte att man aldrig mer hörs bara för att vi slutar:)
iaf, så fick jag sluta tidigt igår, och idag fick jag vara ledig för att det är så lite saker kvar att göra, men det har varit ganska skönt faktiskt. passade på att ta en tvättid, så vi håller på att tvätta, och har röjt upp lite i köket. konstigt att ingen annan har vart här och gjort de:S :P
efter tvättiden ska vi på stan och göra lite småärenden, sen blir det nog bara slappa tror jag, eftersom det är jobb imorn igen :)
ska på ett sätt bli skönt att sluta också. går att stryka en sak på vad jag vill bli när jag blir stor-listan. trots att jag skrivit bland annat här, att jag skulle kunna tänka mig att jobba med sånt. nu har jag iaf ändrat mig, och det är en mindre sak på listan iaf.

annars vet jag inte om det händer så mycket här nere just nu. har skaffat medmera kort, och känner mig sjukt vuxen ;)
hur är livet uppe i östersund då? nått skoj jag borde veta om?
kommer ju upp snart också, åker upp den 27e, en torsdag. och stannar tills måndagen innan vi åker vidare till svärföräldrarna i sundsvall några dagar. öppen för förslag iaf om nån har lust att göra nått. :) lite planer är redan gjorda, men det finns nog några luckor :)

over and out ! / n

Kommentarer
Postat av: Morsan

Ta de erbjudanden som haglar in, jag fyller de slutliga luckorna ! Jag menar det är ju inte alla som får så många erbjudanden ?!

2008-11-12 @ 16:38:37
Postat av: Matti

I Östersund händer det ingenting som vanligt, förutom bomb-hoten, det var lite skoj :P

Om ni inte har planerat en krogrunda när ni kommer hit som jag kan följa med på så blir jag ledsen :P

2008-11-13 @ 20:01:20
Postat av: Nina

Vem vill va med Matti när man kan hänga med mig liksom? ;D

2008-11-16 @ 13:41:36
URL: http://cruxus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0